Volejte +420 604 444 909 (Po-Pá 9-17 h.)
Měna: 
Košík je prázdný

Odstoupení od smlouvy

Vrácení zboží v 90ti denní lhůtě

Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš malý nebo velký deštník? Nehodí se Vám barevný vzor? Nevadí!

Vaši zásilku máte právo zcela vrátit v naší prodloužené lhůtě až 90 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi. Nebo Vám zboží vyměníme za jiné.

Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky zboží na e-shopu KvalitníDeštníky.cz. Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 90 kalendářních dní od převzetí zboží (např. na přepážce pošty, od přepravce PPL, GLS,...).

 

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy - ke stažení zde

Oznámení o odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy nám prosím zašlete elektronicky na adresu info@kvalitnidestniky.cz a také jej přiložte do zásilky ke zboží.

 

I. Vrácení zboží - jak postupovat?

Zboží nám zašlete:

Zboží dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku - zásilka nebude převzata!

Ke zboží přiložte kopii nákupního dokladu, který jste při nákupu obdrželi.

Peníze za vrácené zboží zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady na vrácení zboží nese kupující - tedy Vy.

 

II. Výměna zboží za jiné - jak postupovat?

1. V eshopu si vytvořte novou objednávku na požadované zboží.

2. Původní zboží nám zašlete:

  • na výdejní místo Zásilkovny: ID 409, Tišnovská 270, 664 34 Kuřim, STAPROP, BARVY-LAKY - www.zasilkovna.cz/pobocky/kurim-tisnovska-barvy-laky, (na jméno Kvalitní deštníky, tel. +420 604 444 909, info@kvalitnidestniky.cz),
  • nebo přepravcem (Česká pošta, GLS nebo PPL) na adresu: Kvalitní deštníky, Na Vyhlídce 5, Kuřim 664 34, tel. +420 604 444 909.

Zboží dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku - zásilka nebude převzata!

Ke zboží přiložte kopii nákupního dokladu, který jste při nákupu obdrželi.

Peníze za vrácené zboží zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady na výměnu zboží (zaslání zboží k nám) nese kupující - tedy Vy.

 

III. Jaké zboží nelze vrátit / vyměnit?

Vyjma reklamací lze vrátit pouze zboží v originálním balení, s neodtrhnutými etiketami. Zboží vyráběné na zakázku (potisk reklamních deštníků) nelze vrátit.

Pokud bude zboží vráceno s odtrhnutými etiketami, bude účtován poplatek za uvedení produktu do původního stavu ve výši 149 Kč / 6 € vč. DPH.

Nezmeškejte naše nové kolekce, soutěže i slevy!

Způsob platby a dopravy

KvalitníDeštníky.cz na Firmy.cz

Více než 2000 odběrných míst v České republice a na Slovensku

Spolupracujeme: Umělé vánoční stromky